Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Operátorka / Operátor call centra riadi procesy marketingu a predaja farmaceutických výrobkov a zodpovedá za administratívne činnosti.
Jedná sa o jednozmennú prácu v kancelárii, požadované komunikačné a počítačové zručnosti, MS Office, Internet.
Informácie o výberovom procese
Výberový proces je dvojkolový. Uchádzač musí preukázať analytické, komunikačné a obchodné zručnosti. Systematický prístup, zvládanie stresových situácii, mať vlastnú motiváciu k osobného rastu a k pracovným výsledkom.
Pracovný režim
Pracovné miesto vhodné aj pre
- Ukrajincov/Ukrajinky
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- zvýhodnené príspevky na stravovanie
Práca v úspešnej dynamickej firme s príjemnou atmosférou, milý ústretový a priateľský kolektív. Dôkladné zaškolenie, profesionálny rast, vytváranie stabilnej a rozladenej osobnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
Jazyky
- Anglický - Elementárna: A1 a A2
Digitálne zručnosti
- Microsoft Excel - Pokročilá
- Internet - Pokročilá
Všeobecné spôsobilosti a predpoklady
- Analytické myslenie
- Asertivita
- Cieľavedomosť
- Komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- Pamäť
- Rozhodovanie
- Tímová práca
Ďalšie požiadavky
Výborné komunikačné schopnosti s našimi klientami, tímový hráč, sebareflexia, motivácia k osobného rastu a k dosahovaniu pracovných výsledkov. Ambícia stať sa skutočným profesionálom.