Asistent/ka riaditeľa úseku- referent/ka
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Ide o kumulovanú pozíciu asistenta a referenta pre poskytovanie súčinností orgánov štátnej / verejnej správy ktorý:
Pripravuje podklady na porady pre riaditeľa úseku.
Organizuje porady úseku.
Eviduje a prerozdeľuje došlú poštu úseku a zároveň zabezpečuje odoslanie pošty za úsek a spolupracuje s podateľňou. Vedie poštový denník.
Zodpovedá za spracovanie dochádzky úseku v systémoch Watt a SAP.
Koordinuje a objednáva nákup kancelárskych potrieb.
Vybavuje žiadosti pracovníkov úseku ohľadne výmeny / dodania techniky.
Vedie evidenciu a archiváciu dokumentov úseku.
Poskytuje administratívnu podporu a pomoc podľa potreby pracovníkom úseku.
Agenda súčinností:
Prerozdeľuje a vybavuje žiadosti o súčinnosť od orgánov štátnej / verejnej správy.
Komunikuje ohľadne bližšej špecifikácie žiadostí so žiadateľmi písomne a telefonicky.
Vyhľadáva v prevádzkovom informačnom systéme spoločnosti potrebné informácie.
Konzultuje špecifické žiadosti s príslušnými kompetentnými úsekmi spoločnosti.
Eviduje vyriešené súčinnosti a vedie ich archiváciu.
Rieši a zabezpečuje ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Informácie o výberovom procese
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://www.koop.sk/o-nas/kariera.
Pracovné miesto vhodné aj pre
- Absolventa
Ponúkané výhody
- predaj firemných výrobkov alebo služieb so zľavou
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- flexibilný pracovný čas
- firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.
FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty
VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• flexibilný pracovný čas
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
a omnoho viac ....
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Jazyky
- Anglický - Pokročilá: B1 a B2
Digitálne zručnosti
- Microsoft Word - Pokročilá
- Microsoft Excel - Pokročilá
- Microsoft Outlook - Pokročilá
Ďalšie požiadavky
Minimálne stredoškolské vzdelanie
Pokročilá znalosť MS Office
Anglický jazyk - aktívna znalosť je výhodou
Skúsenosti z oblasti poisťovníctva alebo bankovníctva sú vítané
Zmysel pre detail, precíznosť
Flexibilita
Samostatnosť
Zodpovednosť
Organizačné schopnosti
Údaje o zamestnávateľovi
Obchodné meno
IČO
Adresa
Internetová stránka
Charakteristika spoločnosti
Kontaktná osoba
E-mail: [email protected]