Spravodajstvo
Lesezeit 00:53
Spravodajstvo
Kategorie:
Spravodajstvo

Sociálna poisťovňa odporúča elektronický kontakt, klientske centrá sú zatvorené

Všetky pobočky Sociálnej poisťovne fungujú v oranžovom alebo v červenom režime COVID semafora, čo znamená výrazné obmedzenie kontaktu s verejnosťou.

Bratislava 26. októbra (TASR) – Všetky pobočky Sociálnej poisťovne (SP) fungujú v oranžovom alebo v červenom režime COVID semafora, čo znamená výrazné obmedzenie kontaktu s verejnosťou. Klientske centrá v pobočkách sú zatvorené, pokladnice nepreberajú hotovosť a treba využiť bezhotovostnú formu platby, informovala o tom v pondelok SP na svojej internetovej stránke.
      
„Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt – zasielali elektronické formuláre najmä pri žiadostiach o ošetrovné, používali svoju e-schránku, prípadne kontaktovali pobočky SP e-mailom alebo telefonicky,“ uviedla poisťovňa.
      
V nevyhnutných prípadoch môžu klienti využiť zaslanie dokumentov poštou alebo zásielku vhodiť do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky. Na poradenstvo majú klienti k dispozícii aj online formulár pre otázky a Informačno-poradenské centrum SP. Aktuálne informácie o fungovaní pobočiek nájdu klienti na webovej stránke Sociálnej poisťovne v časti COVID semafor pre fungovanie pobočiek.

Zdroj, foto: TASR   

"Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ a fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona."