Klientsky/a servisný/á pracovník/čka (neobchodnícka pozícia) - Podunajské Biskupice
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Aby sme skvalitnili náš servis pre klientov, vytvorili sme na pobočkách našej spoločnosti pozíciu, ktorej podstatou je poskytovanie profesionálneho poradenstva a podpory klienta v rôznych oblastiach.
Ak Vás zaujíma, ako prebieha deň Klientskeho servisného pracovníka, tu sa dozviete viac:
• od prichádzajúcich klientov na pobočku zisťuje ich potreby a očakávania
• podľa požiadavky poskytuje základné informácie k službám, produktom alebo servisným otázkam
• preberá žiadosti od klientov a postupuje ich na ďalšie vybavenie
• ak má klient záujem o uzatvorenie poistnej zmluvy alebo inú službu, dohodne termín s poisťovacím poradcom
• súčasťou práce je aj riešenie podnetov a prípadných reklamácií klientov
• odpovedá aj na telefonické alebo mailové požiadavky
• spracováva administratívu a ak je to potrebné, pripraví operatívne reporty pre nadriadeného
Informácie o výberovom procese
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://www.koop.sk/o-nas/kariera.
Ponúkané výhody
- odmeny pri pracovných a životných jubileách
- predaj firemných výrobkov alebo služieb so zľavou
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- flexibilný pracovný čas
- firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
- sick days
Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.
FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty
VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• flexibilný pracovný čas
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
• oddychové zóny, parkovanie pre bicykle
KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills, možnosť zúčastňovať sa medzinárodných školení, tréningov a workshopov v najväčších svetových zaisťovniach
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
a omnoho viac ....
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
Digitálne zručnosti
- Microsoft Outlook - Elementárna
- Microsoft Excel - Elementárna
- Microsoft Word - Elementárna
Ďalšie požiadavky
Koho hľadáme?
Komunikatívneho a proaktívneho človeka
Asertívnu osobu, ktorá má schopnosť vcítiť sa do požiadaviek a potrieb klienta
Človeka s príjemným a nenúteným vystupovaním
Férového tímového hráča ochotného pomôcť klientovi aj kolegom
Samozrejmosťou je bezúhonnosť
Údaje o zamestnávateľovi
Obchodné meno
IČO
Adresa
Internetová stránka
Charakteristika spoločnosti
Kontaktná osoba
E-mail: [email protected]