Operátor/ka klientskeho servisu (aj na skrátený úväzok)
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Rád komunikuješ s ľuďmi a teší ťa keď im vieš pomôcť? Chceš byť súčasťou firmy so stabilným zázemím, ktorá je aktuálne jednotkou na poistnom trhu?
Môžeš byť nováčik s nepopísaným životopisom, otvorený novým možnostiam, ale aj skúsený telefonista. My ťa naučíme komunikovať ako profesionál, budeš vedieť rýchlo reagovať na požiadavky klientov a pochopiť ich potreby. Naučíme ťa ako správne zvládať námietky, ktoré sú bežnou súčasťou každodennej komunikácie a ty sa staneš profesionálom, ktorého nezaskočí žiadna situácia.
Ako vyzerá bežný deň na našom call centre?
• vedieme rozhovory s existujúcimi aj potenciálnymi klientkami a klientmi, cez telefón, e-mail, chat
• poskytujeme informácie o našich produktoch a službách
• odpovedáme na otázky a hľadáme riešenia pre klientov, šité na mieru
• budujeme dobré vzťahy s klientmi, aby vedeli že sa na nás môžu kedykoľvek obrátiť
• aktualizujeme kontakty našich klientov
• ak vidíme príležitosť a chceme, ponúkame naše poistné a bankové produkty a môžeme získať neobmedzené provízie (je len na tebe aká bude finálna výška tvojej výplaty)
Informácie o výberovom procese
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://kooperativa.sk/kariera.
Pracovné miesto vhodné aj pre
- Absolventa
- Študenta
Ponúkané výhody
- odmeny pri pracovných a životných jubileách
- predaj firemných výrobkov alebo služieb so zľavou
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- flexibilný pracovný čas
- firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
- sick days
Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.
FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty
VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• flexibilný pracovný čas
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
• oddychové zóny, parkovanie pre bicykle
KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills, možnosť zúčastňovať sa medzinárodných školení, tréningov a workshopov v najväčších svetových zaisťovniach
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
a omnoho viac ....
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Ďalšie požiadavky
Aké schopnosti a znalosti oceníme?
• Si kandidát/ka s minimálne stredným odborným vzdelaním
• Si nadšený/á dozvedieť sa viac o svete poisťovníctva a získať nové znalosti o produktoch aj o spôsoboch ako komunikovať lepšie a na pro-klientskej úrovni
• Si orientovaný/á na výkon, oceníš výsledok dobre odvedenej práce
• Máš príjemné, empatické vystupovanie
• Dokážeš pracovať samostatne, efektívne zvládať nápor a doťahovať svoje úlohy
• Bezúhonnosť je nevyhnutnosťou
• Ak si už na call centre pracoval/a uvítame tvoj pohľad na zlepšenie a zefektívnenie procesov
Údaje o zamestnávateľovi
Obchodné meno
IČO
Adresa
Internetová stránka
Charakteristika spoločnosti
Kontaktná osoba
E-mail: [email protected]